• +036 525 31 59
  • info@oravi.nl

MANAGERS VAN VANDAAG MOETEN DE KRANT VAN MORGEN KUNNEN LEZEN

MANAGERS VAN VANDAAG MOETEN DE KRANT VAN MORGEN KUNNEN LEZEN

Zij zijn bezig met de continuïteit van de onderneming, gebaseerd op nuchtere feiten en cijfers.
Managers van vandaag ‘luisteren’ naar cijfers en database uitkomsten.
Zij maken niet de fout er tegen te praten en verklaringen te zoeken die hun eigen straatje schoonvegen.

Op basis van feiten, cijfers, database-informatie, communicatieprogramma, bezoekfrequentie, klantenanalyse en klantenstrategie.
En vooral heel belangrijk: met de markt- en branche-informatie, kunnen planningen voor korte en langere termijn worden opgezet die daardoor een haalbaar karakter hebben.
Daarvoor is een goede CRM-structuur absoluut een vereiste!
Het jaar 2030 staat voor de deur! De tijd vliegt.

Hoe ziet jullie bedrijf er eind van dit jaar en vooral daarna uit?
Wat zijn de vooruitzichten?
Wat zijn de kansen en wat zijn de valkuilen?
Doen we genoeg aan relatie-entertainment?
Wordt er gewerkt met de Unieke Koop Motieven i.p.v. de oude USP’s?
Wat is het positieve verschil met de concurrentie?
Zijn de DMU’s van klanten en prospects in beeld?
Wat is het beleid ten aanzien van de social media mogelijkheden?
Wel of niet gebruik maken van ChatGTP?

Allemaal cruciale vragen om in je eigen krant te lezen.

Kijk nooit in de glazen bol, maar luister naar en reageer op de harde feiten.
Het is van cruciaal belang.

Herman Meijer